Honda Prelude Forum banner
21 - 25 of 37 Posts
Discussion starter · #22 ·
Rozumiem, że każda jednostka sterująca silnikiem OBD1 będzie działać zarówno z niższą, jak i wyższą impedancją. Że oba układy osiągają podobne parametry, gdy skrzynka rezystorów zrobi swoje. Jedynym zadaniem jednostki sterującej jest wysyłanie impulsu masy do zapłonu, strona rezystancyjna znajduje się po stronie gorącej... nie wiem.. Ale niezależnie od tego, czy uzyskam 14 omów z każdego wtryskiwacza, oznacza to, że jest nasycony i nie potrzebuje skrzynki rezystorów, prawda? To mój pierwszy raz, kiedy mam z tym do czynienia. Zamontuję dziś manometr paliwa i być może podłączę skrzynkę rezystorów do testów.
 
Discussion starter · #24 ·
Hmm, to interesujące. Jeśli się nad tym zastanowić, wiem na pewnym poziomie, że można kontrolować/dostrajać, ile paliwa dostają/wtryskują, więc może to nie jest tylko prosty impuls włącz/wyłącz, jak myślałem. Może impuls może być od słabego do silnego. Nie wiem. Wychodzi trochę poza moje normalne możliwości.
 
Brakuje nam tu wielu informacji.
Jakiej wiązki silnika używasz?
Twierdzisz, że uważasz, że wtryskiwacze są nasycone z powodu ich rezystancji 14 omów.
I stwierdziłeś, że przed tą przebudową silnik działał idealnie, dopóki nie przeprowadziłeś przebudowy?
Coś brzmi bardzo dziwnie w twoim opisie.
Zacznij od szczegółowego opisu tego, co miałeś przed budową, a następnie tego, co zrobiłeś podczas budowy z jakimi częściami i czego dotykałeś, krok po kroku.
 
21 - 25 of 37 Posts