Honda Prelude Forum banner

Nieuwe tochtstrips en afdichtingen voor 4th Gen ludes binnenkort verkrijgbaar!!

7K views 57 replies 18 participants last post by  hgray77041_4161  
#1 · (Edited by Moderator)
Info voor alle 4e generatie eigenaren -- Tommy Wayne en ik hebben samengewerkt met Metro Moulded Parts in **** Rapids, MN om de weerstripping en afdichtingen voor 4e generatie Preludes te reverse-engineeren. Dit is slechts een heads-up --- dankzij Brandon Kirkwold die zijn 4e generatie naar de accountmanager en ingenieur bij Metro bracht en aan Gary Prelude Mejia en Finn McMurdie van wie ik voorbeelden van deur- en kofferbakafdichtingen heb verkregen -- de accountmanager heeft mij en Tommy Wayne geïnformeerd dat ze binnenkort een voorverkoop van de binnenste en buitenste deur- en kofferbakafdichtingen zullen plaatsen. Ik laat het je weten wanneer dat gebeurt.

Image

Image

Facebook-bericht van Tommy Wayne:
We hebben een nieuw rubberen profielbedrijf dat ons wil helpen om onze profielen weer te produceren, beginnend met de 4e generatie, dan de 5e generatie enzovoort. Het bedrijf heet Metro Molded Parts uit Minneapolis, Minnesota. Wat we nu nodig hebben, zijn twee dingen.
1. Iedereen die monsteronderdelen van alle 4e generatie Prelude-profielen heeft en bereid is deze naar Metro Moulded Parts te sturen. Vooral de voorruitprofielen en achterruitprofielen inclusief het onderstuk.
2. Elke Luder die zich in het Minneapolis, Minnesota gebied bevindt om fysiek samen te werken met Troy Dorn bij Metro Moulded Parts, zodat zij (hij) de nieuwe rubberen profielonderdelen die ze maken kunnen passen. Bedankt Prelude fam!!!! 💪😎
Als je kunt helpen met een of beide van deze items, neem dan contact op met Troy Dorn via troyd@metrommp.com
Gratis nummer: 1(800) 878-2237 ext: 7830
Direct naar Troy (763) 231-7830
FAX: (877) 399-2562.

Fabrikant: Metro Moulded Parts - Metrommp.com/
Link: Catalogus

Image

#4 ·
Wat is de kans dat ze ook zonnedakafdichtingen zouden doen?
Ik heb ze monsters gestuurd van elk stuk 4e generatie afdichtingen en weerstrippen dat ik kon identificeren en lokaliseren, inclusief zonnedakafdichtingen; nadat ik echter deuren en kofferbak had, stelde ik voor om me te concentreren op voor- en achterruit/raam als de volgende, maar ik weet niet welke ze als volgende zullen beslissen.

#16 ·
Zullen we naar de website van het bedrijf gaan of wat is de link om te bestellen?
Ik heb de eerste post bewerkt om de website van het bedrijf te laten zien met de prijzen van hun site.
De link is verstrekt.

Ik weet niet zeker waarom er geen reactie op dit draadje is van -
hgray77041_4161
of
Tommy Wayne

Ze zouden hopelijk snel op de thread moeten reageren.

#18 ·
Ik heb net met Sophia van Metro gesproken en ze zei dat ze binnenkort een update sturen. Ze zei dat ze niet zoveel hadden gekregen als verwacht, maar dat ze proberen het te laten werken. Ik hoop dat dat betekent dat ze medelijden met ons hebben en dat ze in ieder geval een beperkte oplage zullen doen lol.
Bedrijven voelen niets voor klanten, tenzij ze weten dat ze er geld mee zullen verdienen.
Dus als de aantallen niet groot genoeg zijn, gebeurt dit niet.
Het had al moeten gebeuren sinds het opnieuw werd geïntroduceerd.

#25 ·
Dit is precies wat ik zo hard nodig had, dit is geweldig! Net mijn bestelling geplaatst.

Zijn er plannen om ons ook de daklijsten te bezorgen? Of kent iemand een bron? Ik ben al eeuwig aan het trollen op ebay voor een fatsoenlijke set, maar nieuw zou geweldig zijn.
Spuitbus Truck bed coating werkt geweldig om daklijsten te renoveren, is zonbestendig en gaat jaren mee.

#29 ·
Nou goed, beweging. Dat is een goede zaak.

Dus ze richten zich op dit moment alleen op het rubber, niet op de bekleding?
Ja - voorwaartse beweging is een goede zaak. Ik denk dat het meer een keuze van hun kant was, gebaseerd op grotere weerstrips met minder reverse engineering dan de bekleding met metaal om de interesse te peilen voordat ze de moeilijker te produceren onderdelen aanpakken, maar ik kan me vergissen in hun denkproces. Ik heb echt de voorruitbekleding nodig, dus ik zal mijn stem daarop uitbrengen, of ze het me nu vragen of niet, als ze besluiten om door te gaan en extra onderdelen te maken.

#31 ·
@Greg94-S-M/T - Op dit moment heb ik mijn originele lijst weer op mijn voorruit gemonteerd met de originele clips. Hij is een beetje gekreukeld en ik ben op zoek naar een vervanging. Ik heb nog geen OEM- of OEM-look vervanging met de metalen strips gevonden.
Ik ken iemand in de FaceBook Prelude-groepen die de clips voor de onderste strip van de achterruit 3D heeft geprint.
Image

De voorruitmonteur die ik had, vond het prima om een nieuwe binnenste weerstrip te gebruiken en de originele aan de buitenkant opnieuw te installeren met mijn originele clips.

Attachments

#39 ·
Ik heb een complete set deur- en kofferbakrubbers voor een 91-model. Als ik ze de rubbers zou sturen, zouden ze dan nieuwe kunnen maken? Of zouden ze een auto nodig hebben om nieuwe te modelleren?
Greg, het is meer dan alleen een willekeurig persoon die wat voorbeelden opstuurt.
Het gaat om de vraag, we hebben een minimum aantal bestellingen nodig om ze te laten maken.

Ze zullen mallen maken die duur zijn en ze moeten de mallen opslaan als er geen bestellingen meer zijn.
Bedrijven houden niet te lang vast aan infrastructuurinvesteringen als ze geen geld meer opleveren.