Info voor alle 4e generatie eigenaren -- Tommy Wayne en ik hebben samengewerkt met Metro Moulded Parts in **** Rapids, MN om de weerstripping en afdichtingen voor 4e generatie Preludes te reverse-engineeren. Dit is slechts een heads-up --- dankzij Brandon Kirkwold die zijn 4e generatie naar de accountmanager en ingenieur bij Metro bracht en aan Gary Prelude Mejia en Finn McMurdie van wie ik voorbeelden van deur- en kofferbakafdichtingen heb verkregen -- de accountmanager heeft mij en Tommy Wayne geïnformeerd dat ze binnenkort een voorverkoop van de binnenste en buitenste deur- en kofferbakafdichtingen zullen plaatsen. Ik laat het je weten wanneer dat gebeurt.
Facebook-bericht van Tommy Wayne:
We hebben een nieuw rubberen profielbedrijf dat ons wil helpen om onze profielen weer te produceren, beginnend met de 4e generatie, dan de 5e generatie enzovoort. Het bedrijf heet Metro Molded Parts uit Minneapolis, Minnesota. Wat we nu nodig hebben, zijn twee dingen.
1. Iedereen die monsteronderdelen van alle 4e generatie Prelude-profielen heeft en bereid is deze naar Metro Moulded Parts te sturen. Vooral de voorruitprofielen en achterruitprofielen inclusief het onderstuk.
2. Elke Luder die zich in het Minneapolis, Minnesota gebied bevindt om fysiek samen te werken met Troy Dorn bij Metro Moulded Parts, zodat zij (hij) de nieuwe rubberen profielonderdelen die ze maken kunnen passen. Bedankt Prelude fam!!!! 💪😎
Als je kunt helpen met een of beide van deze items, neem dan contact op met Troy Dorn via troyd@metrommp.com
Gratis nummer: 1(800) 878-2237 ext: 7830
Direct naar Troy (763) 231-7830
FAX: (877) 399-2562.
Fabrikant: Metro Moulded Parts - Metrommp.com/
Link: Catalogus
Facebook-bericht van Tommy Wayne:
We hebben een nieuw rubberen profielbedrijf dat ons wil helpen om onze profielen weer te produceren, beginnend met de 4e generatie, dan de 5e generatie enzovoort. Het bedrijf heet Metro Molded Parts uit Minneapolis, Minnesota. Wat we nu nodig hebben, zijn twee dingen.
1. Iedereen die monsteronderdelen van alle 4e generatie Prelude-profielen heeft en bereid is deze naar Metro Moulded Parts te sturen. Vooral de voorruitprofielen en achterruitprofielen inclusief het onderstuk.
2. Elke Luder die zich in het Minneapolis, Minnesota gebied bevindt om fysiek samen te werken met Troy Dorn bij Metro Moulded Parts, zodat zij (hij) de nieuwe rubberen profielonderdelen die ze maken kunnen passen. Bedankt Prelude fam!!!! 💪😎
Als je kunt helpen met een of beide van deze items, neem dan contact op met Troy Dorn via troyd@metrommp.com
Gratis nummer: 1(800) 878-2237 ext: 7830
Direct naar Troy (763) 231-7830
FAX: (877) 399-2562.
Fabrikant: Metro Moulded Parts - Metrommp.com/
Link: Catalogus