Oké jongens, sorry voor alle vragen over de motorbouw van de laatste tijd, maar ik wil deze b20a5 duidelijk niet verpesten. Lol
Toen ik de koppakkingbouten verwijderde, zaten ze waanzinnig vast. Ik heb uiteindelijk een momentsleutel met een balk op de laatste bout gezet en het kostte ongeveer 70-80 ft lbs koppel om hem los te krijgen. En ze vergden allemaal ongeveer dezelfde kracht.
Aangezien ze naar verluidt met ongeveer 49 ft lbs moeten worden vastgezet. Moet ik ze hergebruiken? Of moet ik andere gebruikte kopen die twijfelachtig kunnen zijn. Of de $170 uitgeven en ARP-studs kopen?
En is er misschien een manier om ze te meten om te zien of ze uitgerekt zijn.
Of moet ik meer dan 49 ft lbs gaan bij het vastdraaien van de koppakking?
Sorry voor alle vragen en ideeën.
Bedankt Sam!
Toen ik de koppakkingbouten verwijderde, zaten ze waanzinnig vast. Ik heb uiteindelijk een momentsleutel met een balk op de laatste bout gezet en het kostte ongeveer 70-80 ft lbs koppel om hem los te krijgen. En ze vergden allemaal ongeveer dezelfde kracht.
Aangezien ze naar verluidt met ongeveer 49 ft lbs moeten worden vastgezet. Moet ik ze hergebruiken? Of moet ik andere gebruikte kopen die twijfelachtig kunnen zijn. Of de $170 uitgeven en ARP-studs kopen?
En is er misschien een manier om ze te meten om te zien of ze uitgerekt zijn.
Of moet ik meer dan 49 ft lbs gaan bij het vastdraaien van de koppakking?
Sorry voor alle vragen en ideeën.
Bedankt Sam!