Honda Prelude Forum banner

Status
Not open for further replies.
1 - 20 of 29 Posts

·
Registered
Joined
·
7,106 Posts
Sooners..
Watchin it right now.

My fav team...
 

·
Registered
Joined
·
7,106 Posts
Screw Tebow,

Bradford-Heisman baby
 

·
BAN ALL MODS!!!
Joined
·
2,149 Posts
Why did you make a thread here? This is off topic convo and there was already a thread made before yours. /thread
 

·
Registered
Joined
·
7,106 Posts
Anyone wanna say uncle now and switch to oklahoma.

i'll let ya.
 

·
Registered
Joined
·
7,106 Posts
look at that. Interception AGAIN.
 

·
Banned
Joined
·
4,812 Posts
i hope Florida wins. Carlos Dunlap is on the Florida Gator team. number 8 i think. i went to school with him my freshman year. now im a junior. dude is a beast...
 

·
Registered
Joined
·
143 Posts
Discussion Starter #12
gators gettin tough down in the redzone i love it! and to relate this to preludes, i think my car and percy harvin would be a close race lol
 

·
Registered
Joined
·
7,106 Posts
SHUT IT zero, if we wanted your shit we would squeeze your head.

Its alright, i would have kicked the field goal but whatever.

Its tied now, whos ready for the kick off.



ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo U
 
  • Like
Reactions: zerozero

·
Registered
Joined
·
143 Posts
Discussion Starter #14
i dont think anyone will be calling uncle anytime soon :evil smile:

btw u have a pretty nice setup for a 9 year old ^^^ haha
 

·
Registered
Joined
·
7,106 Posts
I know this 9 yr old is ballin. lol

Tebow better watch it.

He keeps runnin it he"s gunna get hurt.

Wouldnt want that to happen to that poor fella..
 

·
Registered
Joined
·
143 Posts
Discussion Starter #16
tebow cant be injured! haha but i think this is definately the best QB battle in college football history!
 

·
Registered
Joined
·
7,106 Posts
Right. This game is to close. Its scaring me. LOL
 

·
Registered
Joined
·
1,277 Posts
its killin me but im alabama so gotta go with the sec team here... GO GATORS!!!! oh and tebow already won the heisman so screw bradford lol
 

·
Registered
Joined
·
1,277 Posts
what a run!!!
 

·
Registered
Joined
·
7,106 Posts
Your tellin me..

Damn Tebow, someone fuck him up already. lol..

see if Roy williams was still there, tebow would have been KO.
 
1 - 20 of 29 Posts
Status
Not open for further replies.
Top